Job 35 van 156


Report this listing

Solliciteren



Assistant Store Manager Waregem - Wijmeriestraat


Functie

Samenvatting

Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we zijn goed op weg. Elke 3 weken openen we een nieuwe winkel. Daarom zijn we voortdurend op zoek naar gemotiveerde mensen die al die winkels vlot doen draaien. Kom jij daar mee voor zorgen? Dan krijg je er in één klap meer dan 10.000 collega's bij!

Wat ga je doen?

  • Als assistant shopmanager ben je de rechterhand van de store manager.
  • Een bureaujob? Integendeel! De winkel is je habitat en jij garandeert dat hij er altijd keurig bij ligt. Rekken vullen, bestellingen plaatsen en opvolgen, de interne taakverdeling uitstippelen …
  • Je bent samen met de store manager het aanspreekpunt voor je collega's. Je stimuleert het team en geeft eerlijke feedback.
  • Een assistant winkelmanager is een rots in de branding. Je springt bij om je teamleden operationeel te ondersteunen.

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je hebt een diploma secundair onderwijs (BSO, TSO, ASO) op zak.
  • Je hebt al enkele leidinggevende ervaringen op je conto geschreven, als assistent store manager in een kleinere winkel of in een compleet andere sector.
  • Enthousiast, energiek en klantgericht: dat ben jij ten voeten uit.
  • Je houdt steeds het hoofd koel, volgt mee de KPI's op en stelt de juiste prioriteiten voorop.
  • Je bent nauwkeurig, werkt georganiseerd en zet graag de puntjes op de i.
  • Werken op zaterdag? Geen probleem! In ruil geniet je van een vrije weekdag.
  • Promotie-acties voor klanten organiseren
  • De activiteiten van een team coördineren
    Controleren of de richtlijnen voor hygiëne, voedselveiligheid, ... toegepast worden
  • Het beheer van rekken superviseren
    Corrigerende maatregelen treffen in geval van onregelmatigheden (producten uit de rekken halen, klanten informeren, ...)
  • Een afdeling organiseren: Diepvriesproducten
  • De activiteitsgegevens van de afdeling opvolgen en analyseren (omzet, marge, aankopen, lasten, ...)
    Verbeteringen voorstellen
  • Voorraden beheren
    Tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Een afdeling organiseren: Droge voeding
  • Een afdeling organiseren: Dranken
  • Een afdeling organiseren: Verse producten
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)

Aanbod

Wat krijg jij van ons?

  • Een voltijds contract (36u/per week) van onbepaalde duur.
  • Als assistant store manager krijg je een gevarieerd takenpakket en een aantrekkelijk salaris, in lijn met je ervaring, vaardigheden en inzet.
  • Boven op je brutoloon geniet je van een waaier aan premies en extralegale voordelen.
  • Jij hebt recht op 20 wettelijke vakantiedagen en extra ADV-dagen. Omdat we fan zijn van een goede work-lifebalans bieden we bovendien bijkomende anciënniteitsdagen.
  • Je wordt getrakteerd op interessante opleidingen en ambitieuze doorgroeimogelijkheden.
  • Transparante communicatie is ons uitgangspunt. Daarom bezorgen we je 3 weken op voorhand een glasheldere planning.
  • De job van assistant filiaalmanager in een notendop? Een bruisende werkplek dicht bij huis, 11.000 straffe collega's en een werkgever voor wie je veel meer dan een nummer bent.

Lidl verzekert een niet-discriminerende verloning voor alle medewerkers binnen onze organisatie.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht